poniedziałek, 19 września 2011

19.09.11r Jak można zawalić 2 dnia?:)

Tak... Miało być po 800, ale chyba ciężko mi spadać poniżej 1000 bo uwielbiam wpierdalać (za przeproszeniem).

5 jajek (nie wiem co mi jest ale nie moge przestać ich jeść) 400
łyżka miodu 80
1/3 szklnki ryżu 250
1/2 cebuli 20
2 pomidory 50
łyżeczka oliwy 45
5 łyżek mąki :/ 210
2 łyżki płatków owsianych 70
ogórek 10
Razem:1090
Proszę mnie poprawiać, jeśli trzeba:)
Jutro powinnam w takim razie zjeść poniżej 600 za to przekroczenie dziś o 290. No i muszę przestać jeść tyle jajek, ale nie mogę się opanować, mam jakąś jajeczną obsesje!
Moja szkoła mnie dobija. Pełno tam chudych dziewczyn. Nigdy nie zapomnę, jak pierwszego dnia szkoły siedziałam w stołówce, a obok mnie jakaś dziewczyna i chłopak opowiadają ile najdłużej wytrzymali na głodówce (dziewczyna dała rade 11 dni, chłopak 3). Przynajmniej idąc tam mam jakąś motywacje.
A tym czasem muszę zabrać się do nauki. Wiec do zobaczenia jutro :) Mam nadzieje, że dzień jutrzejszy będzie lepszy od tego, i dla mnie i dla Was:)

5 komentarzy:

  1. mam 22 dzień A6W, z tym że robię jeden dzień przerwy w tygodniu, a więc program 49-dniowy;)) wiesz, trochę sobie zmodyfikowałam, bo mój kręgosłup niestety nie wytrzymywał, ale efekty widac jak najbardziej:D
    matko! nie cierpię jajek. ale jak mnie coś napadnie... oj, to wtedy zjadłabym jajecznice z 2 jaj, bez kitu!
    Bilans nie jest zły przecież, nie czepiaj sie;P nie wolno tak od razu restrykcyjnie obniżać kcal, bo metabolizm zwalnia;/
    buziaki!

    aphroditte.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. 1000 kcal to i tak nie jest aż taka tragedia. W porównaniu oczywiście z tymi 2 czy 3 tyś. 3mam kciuki ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, co Ty masz za szkołę?:O niezle! a z dieta nie jest tak źle! wiesz co, ja mam tak, że mogę jeść 3 żółta w tygodniu a białka dowolną ilość, może spróbuj tak? w smaku na serio żadnej różnicy jajecznica jedno żółtko, dwa białka - pycha! ale podziwiam, zjeść 5 jajek :O trzymaj się! - eN.

    OdpowiedzUsuń
  4. Za dużo ale lepiej tyle, niż więcej. Nie jedz duzo jajek, wskazane jest 1 dziennie, bo to nawet niezdrowo więcej :( Powodzenia w dietce Kochana :*
    fairy

    OdpowiedzUsuń
  5. haha może masz zapotrzebowanie na jakąś substancję w którą jajko jest bogate? lepsze jajko niż batonik ;)

    OdpowiedzUsuń